loading...
آران دانلود
تولبار اختصاصی آران دانلود





مهم: پس از نصب تولبار روی مرورگر,ممکن است در ابتدا تولبار به هم ریخته نمایش داده شود.این به معنی خراب بودن تولبار نیست!با مشاهده این حالت تنها کافیست چند ثانیه صبر کنید تا تولبار به صورت کامل بارگذاری شود و سپس مرورگر خود را ریستارت کنید.

برخی از امکانات تولبار

جست و جوی سریع و دقیق

منوی کاربردی شامل منو ها و آیتم های اصلی

دسترسی آسان به ایمیل [Gmail]
حجم بسیار پائین و نصب سریع
بدون اختلال در کار مرورگر
مشاهده فید خوان و دسترسی به خوراک

امکان جست و جوی پیشرفته در موتور جست و جو گر آمازون

بدون ایحاد اختلال و کاهش سرعت اینترنت

بدون نیاز به سرعت اینترنت بالا

دارای منوی تنظیمات آنلاین

جست و جوی سریع در موتور جست و جوگر گوگل

امنیت بسیار بالا و تضمین شده توسط الکسا و آمازون
نمای ساده و زیبا - متن همراه آیکون

به آران دانلود خوش امدید

 welcome to arandownload 

در صورت مواجه شدن با مشکل و یا سوالی (در امور این سایت) سریعاٌ آن را با مدیران مطرح کنید!

هیربد سانگ - دانلود آهنگ جدید


از این به بعد خودمان فایل ها را آپلود می کنیم! 







محل تبلیغات شما






افزایش بازدید
http://p30up.ir/up/lopqkjeztf257v5fe3t.jpg

amirali بازدید : 563 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (2)

Nitro PDF Reader نرم افزاری رایگان و حرفه ای برای کار با فایل های PDF در محیط ویندوز می باشد. اکثر برنامه های کاربردی رایگان برای خواندن فایل های PDF هستند و یا مبدل فایل های پی دی اف بوده که اجازه می دهند تا اسناد با فرمت های مختلف را به پی دی اف تبدیل کنیم. Nitro PDF Reader همه وظایف یک پی دی اف خوان و حتی بیشتر را انجام میدهد. معمولا یک PDF خوان دارای ویژگی هایی از جمله حالت های مختلف مشاهده فایل مثل نمایش تمام صفحه، نمایش یک صفحه در نمایشگر، حالت شبکه و زوم قابل تنظیم بر روی متن، چرخش و غیره می باشد.

 

38639207949846261368.jpg (450×320)

 

amirali بازدید : 409 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

Mp3tag نرم افزاری رایگان و کم حجم می باشد که به وسیله آن می توانید به سادگی تگ یا برچسب فرمت های صوتی را به صورت دسته جمعی تغییر را حذف نمایید.

 

89447014485813461491.jpg (450×260)

 

amirali بازدید : 458 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (1)

Maxthon یکی از مرورگرهای مطرح و قدرتمند دنیای اینترنت می باشد که به کاربران خود ابزار و امکاناتی را می دهد تا برای وب گردی و مشاهده وب سایت های مورد نظر بهترین حالت را در اختیار داشته باشند. این مرورگر قدرتمند از ابزارهایی همچون ابزار پرکردن فرم ها به صورت خودکار ، Feed Reader ، ابزار مدیریت علاقه مندی های حرفه ای برای مدیریت بر Bookmark ها ، ابزار Screen Capture پیشرفته و … برخوردار می باشد.

 

65493764730159779589.jpg (450×260)

 

amirali بازدید : 546 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

 

Comodo Dragon Internet Browser مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. مرورگر Comodo Dragon را می توان امن ترین مرورگر اینترنتی حال حاظر دانست. این مرورگر توسط شرکت حرفه ای امنیتی Comodo که محصولات امنیتی قدرتمندی تولید کرده ساخته شده است. این مرورگر دارای محیط جذاب و امکانات بسیار گسترده و متنوعی می باشد.

 

20491454538554825601.jpg (450×260)

 

amirali بازدید : 498 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

گوگل درایو یک فضای ۵ گیگابایتی رایگان برای ذخیره فایلهای شماست. گوگل برای مدیریت و استفاده آسان تر از این فضا نرم افزار Google Drive 1.2.3101.4994 ارائه کرده است. شما با استفاده از نرم افزار گوگل درایو می توانید اطلاعات خود را در این فضا ذخیره کرده و در هر مکان که نیاز داشتید از آنها استفاده کنید.

94381238711475629353.jpg (340×213)

برخی از ویژگیهای سرویس Google Drive:
- امکان استفاده از نرم افزارها بدون نیاز به نصب و بصورت آنلاین
- امکان بحث و تبادل نظر درباره فایلها
- قابلیت جستجوی آسان در بین فایلها
- قابلیت بازگشت پذیری تغییرات
- امکان اشتراک گذاری فایل ها
- همه جا در دسترس

 

 

amirali بازدید : 689 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (2)

نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند.

 

نگارش ۲.۷ منتشر شد

 

17626664200175970529.png (460×287)

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن

و …

 

 

مدیریت بازدید : 704 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (2)
دانلود K-Lite Codec Packs v8.6.0 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

در بعضي مواقع براي ما پيش آمده است كه براي اجراي يك فايل ويدئويي و يا تماشاي فيلمي كه از اينترنت دانلود كرده ايد. براي اجراي آن به مشكل برخورده باشيد. همانگونه كه ميدانيد مدياپلير پيش فرض ويندزو شما قادر به پخش انواع فايلهاي تصويري و صدا نمي باشد. و شما مجبور هستيد نرم افزار جانبي براي اين كار بر روي سيستم خود نصب نماييد. این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد. امّا Codec چیست ؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز كننده فشردگی ) است : یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید. K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

مدیریت بازدید : 632 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (1)
دانلود KMPlayer v3.2.0.12 - نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer:
- امكان نمایش زیر نویس ها
- امكان تغییر قالب و پوسته برنامه
- امكان تعریف كردن codecهای جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- كمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می كند
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امكان نمایش بصورت نوار كوچك بر روی صفحه ویندوز شما
- امكان استفاده از كلیدهای میانبر برای كار با قسمت های مختلف برنامه
- و ...

مدیریت بازدید : 601 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com 


امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابليت هاي كليدي نرم افزار VLC Media Player:
- پشتيباني كامل از انواع مختلف فرمتهاي صوتي و تصويري
- پخش انواع DVD ،VCD با كيفيت FULL HD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند بصورت كاملا رايگان
- پشتيباني از فايلهاي ناقص دانلود شده و پخش ديسكهاي مخدوش شده
- پشتیبانی در زبان های مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز، لینوکس، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و .

مدیریت بازدید : 654 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

برنامه winamp

برنامه Winamp با قدرت زیاد و پشتیبانی کامل از تمامی فایلهای صوتی و تصویری و سابقه دار بودن آن به یکی از پلیر های محبوب و پر استفاده جهان پلیر ها تبدیل شده است!

Winamp یک پلیر کامل و متفاوت است و تمامی نیازات شما را به عنوان یک پخش کننده صوتی و تصویری برطرف میکند، Winamp یک پلیر زیبا و گرافیکیست که هرکاربری را به خود جذب میکند! برعلاوه بر قدرت و سریع بودن این نرم افزار میتوان به بودن اسکین های مختلف آن اشاره کرد.

با Winamp میتوانید که فایلهای صوتی و تصویری تان را از سی دی یا دی وی دی بر روی سیستم خود به بهترین نحوه کپی بگیرید.

Winamp ویژگی های بسیار جالب و متنوعی دارد که در اینجا نمیگنجند، حتما با دانلود و نصب Winamp حتما به آن قابلیت های نی پی خواهید برد.

ورژن نهایی این نرم افزار یعنی نسخه Winamp 5.623 Full برای دانلود قرار داده شده است.

برای دانلود رایگان مدیا پلیر Winamp به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین های وبگردی
  • عطاری کاشت مو
  • عطاری
  • دارو گیاهی
  • تاپ کرک
  • آموزش آنلاين
  • خريد اسباب بازي
  • ساعت رولکس زنانه
  • لوازم کمپينگ
  • پايه عکاسي مونوپاد
  • خريد شارژ مستقيم ايرانسل
  • فروش اينترنتي آرايشي و بهداشتي
  • اندرويد
  • هديه ولنتاين
  • سئو و بهينه سازي
  • دانلود آهنگ جديد
  • سئو و بهينه سازي
  • دانلود آهنگ جديد
  • سئو و بهينه سازي
  • دانلود آهنگ جديد
  • دامنه رنک دار
  • اس ام اس
  • باران گیم
  • گنجا دانلود
  • سایت تفریحی اصفهان پاتوق
  • 5star
  • سایت تفریحی سوسو
  • سایت تفریحی میهن
  • فست دانلود
  • کرمان دانلود
  • یه دنیا چیز
  • فانتزي بوك-كتابخانه ي الكترونيك(بيش از 200كتاب فانتزي وعلمي تخيلي)
  • رایان موب | نرم افزار ، بازی ، تم برای م
  • خرید مهره مار
  • دانلود مسابقه ی دنس محمد خردادیان
  • دانلود فیلم بدون سانسور گلشیفته
  • افزایش بازدید
  • ♥♥ارسال اس ام اس مجانی♥♥
  • فیلم آموزش زناشویی
  • دانلود بازی و نرم افزار
  • حسین جنت دوست
  • اخبار فناوری
  • بازی های بروز کامپیوتر
  • گالری عکس بازیگران
  • ๑۩۞۩๑ عکس های لو رفته و اس مس های خفن๑۩۞
  • میخ دانلود
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • ADS
    آمار سایت
  • کل مطالب : 437
  • کل نظرات : 154
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,802
  • بازدید ماه : 1,802
  • بازدید سال : 33,324
  • بازدید کلی : 540,143
  • کدهای اختصاصی
    وضعیت یاهو
    ADS