loading...
آران دانلود
تولبار اختصاصی آران دانلود





مهم: پس از نصب تولبار روی مرورگر,ممکن است در ابتدا تولبار به هم ریخته نمایش داده شود.این به معنی خراب بودن تولبار نیست!با مشاهده این حالت تنها کافیست چند ثانیه صبر کنید تا تولبار به صورت کامل بارگذاری شود و سپس مرورگر خود را ریستارت کنید.

برخی از امکانات تولبار

جست و جوی سریع و دقیق

منوی کاربردی شامل منو ها و آیتم های اصلی

دسترسی آسان به ایمیل [Gmail]
حجم بسیار پائین و نصب سریع
بدون اختلال در کار مرورگر
مشاهده فید خوان و دسترسی به خوراک

امکان جست و جوی پیشرفته در موتور جست و جو گر آمازون

بدون ایحاد اختلال و کاهش سرعت اینترنت

بدون نیاز به سرعت اینترنت بالا

دارای منوی تنظیمات آنلاین

جست و جوی سریع در موتور جست و جوگر گوگل

امنیت بسیار بالا و تضمین شده توسط الکسا و آمازون
نمای ساده و زیبا - متن همراه آیکون

به آران دانلود خوش امدید

 welcome to arandownload 

در صورت مواجه شدن با مشکل و یا سوالی (در امور این سایت) سریعاٌ آن را با مدیران مطرح کنید!

هیربد سانگ - دانلود آهنگ جدید


از این به بعد خودمان فایل ها را آپلود می کنیم! 







محل تبلیغات شما






افزایش بازدید
http://p30up.ir/up/lopqkjeztf257v5fe3t.jpg

مدیریت بازدید : 501 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود A Valley Without Wind v1.000 - بازی دره بدون باد

A Valley Without Wind یک بازی دو بعدی در ژانر بازی های اکشن ماجراجویی با مبارزات تاکتیکی است که در آن بازیکن می تواند جهان پهناوری را برای خود ایجاد نموده و در آن پرسه بزند. بر خلاف دیگر بازی های مشابه، شما در طول بازی یک پیشرفت منطقی را در ساخت دنیای پیرامون خود طی خواهید نمود و با کمک راهنمایی ها و ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرند، می توانید از موانع و مشکلات به راحتی عبور کنید. در بازی شما هدایت یک کاراکتر را بر عهده دارید و می بایست آن را ارتقا دهید، انجام ماموریت برای بدست آوردن پاداش، پرسه زدن در جهان پهناور و بی پایان بازی، بدست آوردن نیروهای جادویی، تبدیل شدن به عنوان رهبر یک جامعه، نجات افراد و ساخت ساختمان برای آن ها از کارهایی هستند که در این بازی می توانید انجام دهید.

ویژگی های بازی A Valley Without Wind:
- انتخاب محیط بازی
- سفر و گشت و گذار در یک جهان در حال گسترش و پر از موجودات خطرناک
- کشف رازهای عجیب و برخورداری از قدرت های جادویی
- انجام مبارزات تاکتیکی
- ایجاد کاراکترهای بازی
- بازی به عنوان رهبر یک جامعه
- حل معماهای مختلف
- و ...

مدیریت بازدید : 534 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی Port Royale 3  Pirates and Merchants دزدان دریایی و تجار
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|

GENESIS ♦  MihanDownload ♦ Serious Economic Simulator


نام بازی: Port Royale 3: Pirates and Merchants
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy (Manage / Busin. / Real-time) / 3D
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: GER
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Kalypso Media
مد بازی : Single Player
حمایت توسط : Gaming Minds Studios
درجه بندی سنی : Pegi 12
قابلیت آنلاین:دارد

Port Royale 3: Pirates and Merchants عنوان یک بازی استراتژیک بی نظیر است که هم اکنون قصد معرفی و ارائه ی آن را داریم . بازی Port Royale 3: Pirates and Merchants از آنجایی آغاز می شود که گیمر خود را در سواحل کارائیب در قرن هفدهم می بیند ! در جین مبارزاتی که دارید کشور های ، انگلستان، اسپانیا، فرانسه و هلند در سواحل کارائب به دنبال برتری جنگی هستند !
ادامه ی نقد بازیPort Royale 3  Pirates and Merchants   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
مدیریت بازدید : 605 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Max Payne 3 مکس پین 3

|دانلود در قسمت هایی با حجم 1.5 گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|

REGION FREE ♦  MihanDownload ♦ XPG

نام بازی: Max Payne 3
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 10.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 10.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 10.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
Region: FREE
ناشر: Rockstar Games
مد بازی :
حمایت توسط : Rockstar Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال  شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. همین جا به طرفداران پی سی اعلام می کنم که نسخه ی رسمی این بازی برای ویندوز در تاریخ 29 می سال 2012 میلادی انتشار رسمی می کند.باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود . پس به جرات می توانم بگویم قبل از خواندن ادامه ی نقد بازی ، چنان چه  از سری های قبلی این بازی خاطرات و تصاویری را در ذهن خود دارید ، همین جا  تمامی آن را  پاک کنید!
ادامه ی نقد بازیMax Payne 3  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

مدیریت بازدید : 575 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Shank 2  - بازی اکشنی متفاوت

با این که صنعت ساخت بازی های رایانه ای به سمت تولید بازی های سه بعدی با سرعتی بالا در حال پیشرفت است اما گاهی بازی های دو بعدی هم تولید می شوند که به سبب طراحی جذاب و جالبشان می توانند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. Shank هم یکی از همین بازی هاست که نسخه ی ابتدایی آن چند ماه پیش عرضه گردید و به سبب طراحی اکشن و زد و خورد های زیادی که در طول انجام بازی رخ می داد توانست کاربران زیادی را سرگرم کند و حالا پس از ماه ها نسخه دوم این بازی جذاب و هیجان انگیز که در آن کاربر دائما در یک محیط متفاوت به انجام بازی می پردازد.
Shank 2 که محصول EA Games است در این نسخه از لحاظ گرافیکی پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ای داشته و جذاب تر شده است. لوکیشن های بازی تکراری نیستند و دشمنان هم هرکدام خصوصیاتی مربوط به خود دارند که کاربر باید هرکدام از آن ها را با ترفند و اسلحه هایی که در اختیار دارد از پای درآورد. با توجه به گرافیک بسیار مناسب و عدم نیاز به سیستم های قدرتمند آنچنانی و داستان هیجان انگیز بازی ، Shank 2 می تواند گزینه خوبی برای سرگرم شدن هریک از شما کاربران عزیز باشد.

مدیریت بازدید : 1436 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (1)




لیست بازی های این مجموعه :
1.TMNT 2003
2.Teenage Mutant Ninja Mutant Melee (2005)
3.Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battle Nexus (2004)
4.Teenage Mutant Ninja Turtles: The Video Game (2007)
به صورت لینک های جداگانه
 



نام بازی: Teenage Mutant Ninja Turtles
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2003 - 2007
تاریخ انتشار در آمریکا : 2003 - 2007
تاریخ انتشار در اروپا : 2003 - 2007
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English/Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami Digital Entertainment
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : Konami Digital Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه مجموعه ای شامل تمامی مجموعه بازی های لاک پست های نینجا را برای شما آماده کرده ایم . لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (به انگلیسی: Teenage Mutant Ninja Turtles) یا به طور مرسوم‌تر لاک‌پشت‌های نینجا (به انگلیسی: Ninja Turtles)، همچنین لاک‌پشت‌های قهرمان داستانی درباره ۴ لاک‌پشت جهش‌یافته انسان‌گون (به نام‏‎های میکل‌آنجلو،لیوناردو،دوناتلو و رافائلو ) است که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) . که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند.
دانلود رایگان بازی جدید  TMNTو ادامه ی نقد در ادامه مطلب...

مدیریت بازدید : 721 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

 دانلود رایگان بازی Alone in the Dark

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare

نام بازی: Alone in the Dark
پلتفورم : pc
ژانر:  Action/3D/1st Person/3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2008
تاریخ انتشار در آمریکا : 2008
تاریخ انتشار در اروپا : 2008
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Italian, Spanish, German, French, English, Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Atari
مد بازی :  --
حمایت توسط : Eden Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

در سال 2005 شما تجربه یک بازی ماجراجویی هیجان انگیز برای کنسول های نسل قبل با سخت افزارهای نسل قبل را به اسم Indigo Prophecy داشتید که جزو یکی از امتیازها برای سایت های مختلف است که نقد و بررسی آن را در آرشیو خود داشته باشند.و جدیدا هم عنوان های پر سروصدایی مثل Resident Evil 5 و Condemned 2: Bloodshot معرفی شدند که بیشتر روی قسمت اکشن/ترس و ماجراجویی تمرکز دارند.ولی به نظر شما بزرگترین بازی در ژانر ترس چیست؟ نیازی به فکر کردن نیست که استاد این سبک, Eden Studios با بازی جدید خود یعنی Alone in the Dark است. یک لقمه بسیار بزرگ برای بازی های رایانه ای.ومطمئننا PC باز های قدیم با عنوان Alone in the Dark آشنا هستند.همه جیز به دهد 90 بر می گردد(زمانی که بازی ها بر روی فلاپی عرضه می شدند).Alone in the Dark یک بازی بسیار جذاب بر روی Pc در ژانرsurvival/horror بود.اون زمان هیچ یک از دو عنوان Silent Hill یا Resident Evil هیچ ادعایی در مقابل پدرخواننده سبک survival/horror نداشتند.این بازی تقریبا در یک دهه و نصف قبل تاثیر بسیاری بر روی این سبک بازی ها داشت و هنوز هم دارد. اگرچه در سال 1992 با چند ادامه, باعث ضربه به پیکره کلی Alone in the Dark شد.ولی حالا همه چیز تغییر کرده.Eden قصد دارد در Q1 2008 با عرضه Alone in the Dark یک دنیا را نمایش دهند که نمایش دهند که بیشتر از Hawaii و ماشین های خوش ساخت سرشان می شود.این موضوع هم کاملا واضح است که Atari (ناشر بازی) اعتماد کاملی به Eden (سازنده بازی) دارد.این اطمینان هم به خاطر عنوان قبلی ATARI و Eden Studios یعنی Test Drive است.atari هم به Eden چراغ سبز را به امید ساخت یک بازی فوق العاده مثل Indigo Prophecy را داد. سبک survival/horror/adventure یک نوع ژانر است که ساخت یک بازی بر مبنای آن کار دشواری است و به همین خاطر ما سال تا سال شاید فقط یک یا دو عنوان از این سبک را ببینیم.ولی یکی از بهترین عنوان های این سبک بازی ها منتشر خواهد شد.و Eden هم از این بابت هیچ نگرانی ای ندارد و با نمایش های جدید خود از این بازی این نداشتن نگرانی را به ما هم منتقل کرده.
Eden از یک انجین اختصاصی ساخت خود برای گیم پلی بازی استفاده کرده که امکان تجربه یک اول شخص را همراه با سوم شخص به ارمغان آورده.قسمت اول شخص بیشتر برای غوطه وری بیشتر در بازی طراحی شده ولی ما می دانیم که بعضی چیزها در سبک survival بر روی بازی به صورت سوم شخص بهتر جواب می دهد.پس Eden هر دو نما را در بازی خود پوشش می دهد.ولی موتور جدید Eden مانور کمی بر روی قسمت گیم پلی بازی دارد و بیشتر بر روی نورها تمرکز دارد.Alone in the Dark تقریبا دارای نکات نوری بیشمار است.افکت های نوری یکی از بهترین و تاثیر گذارترین راه ها برای منتقل کردن هس ترس هستند که به نحو احسن در Alone in the Dark کار شده اند.کنتراست بین منابع نوری و مناطق تاریک و شکاف ها در پارک مرکزی New York بیشترین چیزی است که Alone in the Dark روی آن تمرکز کرده.یک مثال خوب زمانی است که بازیکن تست کننده یک لامپ فلورسنت را بر میدارد.و گاز درون این لامپ بلند افکت های ملایمی از نور را از خود ساطح کرد.ساختن چنین افکت هایی در فناوری دیجیتال بازی های کاپیوتری بسیار سخت است ولی Eden با اعتماد به نفس بالا, اطمینان کامل به انجین جدید خود دارد.وقتی کاراکتر دست خود را که باهاش لامپ فلورسنت را گرفته بود تکان می داد.منطقه تاریک اطراف او به زیبیی هر چه تمام تر تحت تاثیر تور این لامپ قرار می گرفت.این کاملا مشخص است که لامپ محیط اطراف قهرمان بازی را به صورت real-time روشن می کند ولی عکس العمل آن از صرف منابع دیگر,خیلی سخت قابل باور است.اگر واقعا این افکت ها و کنتراست بین تاریکی و روشنایی به طور کامل و در حد تریلرهای جدید بازی در بازی کار شده باشند باید از تکنولوژی هایی که Eden در Alone in the Dark استفاده کرده قدردانی شود...
دانلود رایگان بازی زیبای Alone in the Dark به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

مدیریت بازدید : 555 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (1)

 

بازی جذاب و اکشن بت من

Batman Arkham City

 

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.
Rocksteady تعداد دیوانه واری فنون چندضرب و حرکات رزمی برای هر شخصیت طراحی کرده و خیلی کم پیش می آید که یک سری فنون چندضرب تکراری را مشاهده کنید. حتی در بعضی مواقع می توانید حساب سه نفر را در یک زمان برسید و به لطف شلاق Catwoman می توانید از فاصله دور هم به دشمن ضربه بزنید. مکانیزم مبارزات همچنان همانند قبل بر مبنای سیستم حمله و ضد حمله است که ما چنین سیستم مبارزه ای را در Assassin's Creed هم مشاهده کرده ایم و ضد حمله ها در حقیقت یک سری ضربات تمام کننده بسیار جذاب هستند.
 

مدیریت بازدید : 916 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (2)

 دانلود بازی اسکار فیس Scarface: The World Is Yours
دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare


نام بازی: Scarface: The World Is Yours
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2006
تاریخ انتشار در آمریکا : 2006
تاریخ انتشار در اروپا : 2006
نوع  فایل : ریپک
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Vivendi Games
مد بازی :
حمایت توسط : Radical Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

آنها فکر می کردند وی مرده است اما آن خود را در عظمت خود پنهان کرده بود !دستانشان در تجارت غوطه ور بود . ناگهان جهان ناپدید  خواهد شد .و کسانی که وی را آزار می دادند اکنون مانند یک حیوان شکار میشوند. ین بازی توسط شرکت Radical ساخته و توسط شرکت Sierra منتشر شده است این بازی ما را به یاد بازی GTA می اندازد اما خیلی ها این بازی را حتی بهتر و بعضی ها ضعیف تر می دانند. بازی با یک استارت خیلی خوب شروع می شود مخصوص دوستداران اکشن خالص هست به قصر تونی حمله شده است تونی با فحش و داد کشیدن و تیراندازی همه را از بین می برد و بعد از چند ماه دوباره همه چی از نو شروع می شود و شما ماموریت هایی که می گیرید را باید انجام دهید. من این بازی را برای نسخه ps2 انجام دادم حرف نداشت واقعا اگر به جای شخصیت تونی شخصیت کارل جانسن بود شاید شما این بازی Scarface : The World is Yours را با بازی GTA SA اشتباه می گرفتید. گرافیک بازی معمولی هست و در حد و اندازه های gta sa هست ولی این بازی قدیمی شده و گرافیکش از رده خارج شده ولی خوب اگر زیاد گیر ندهیم گرافیک خوبی دارد سایه ها و مدل ها خوب طراحی شده و طبیعی است. شخصیت های فیلم مخصوصا آل پاچینو خوب طراحی شده و همه چی مناسب برای یک بازی هیجان انگیز است. ین بازی توسط شرکت Radical ساخته و توسط شرکت Sierra منتشر شده است این بازی ما را به یاد بازی GTA می اندازد اما خیلی ها این بازی را حتی بهتر و بعضی ها ضعیف تر می دانند. بازی با یک استارت خیلی خوب شروع می شود مخصوص دوستداران اکشن خالص هست به قصر تونی حمله شده است تونی با فحش و داد کشیدن و تیراندازی همه را از بین می برد و بعد از چند ماه دوباره همه چی از نو شروع می شود و شما ماموریت هایی که می گیرید را باید انجام دهید. من این بازی را برای نسخه ps2 انجام دادم حرف نداشت واقعا اگر به جای شخصیت تونی شخصیت کارل جانسن بود شاید شما این بازی Scarface : The World is Yours را با بازی GTA SA اشتباه می گرفتید. گرافیک بازی معمولی هست و در حد و اندازه های gta sa هست ولی این بازی قدیمی شده و گرافیکش از رده خارج شده ولی خوب اگر زیاد گیر ندهیم گرافیک خوبی دارد سایه ها و مدل ها خوب طراحی شده و طبیعی است. شخصیت های فیلم مخصوصا آل پاچینو خوب طراحی شده و همه چی مناسب برای یک بازی هیجان انگیز است. گیم پلی بازی خوب هست نشانه گیری بازی به دوصورت آزاد و اتوماتیک انجام می گیرند که هر دو صورت خوب هست شما در بازی می توانید فحش دهید که هر چه بیشتر فحش دهید نواری در بازی پر می شود که هر وقت پر شد می توانید بازی را به صورت اول شخص ادامه دهید و با زدن یک تیر به هرکی کشته می شوند مانند فیلم. شما باید در این بازی به دنبال افرادی بروید و از آنها ماموریت بگیرید تنوع ماموریت ها و هیجانشان خوب هست ولی به ماموریت های gta sa نمی رسد. هوش مصنوعی دشمنان کمی مشکل دارد که زیاد دردسر ایجاد نمی کند. مکانیزم کنترل ماشین کمی مشکل دارد که بعد از چند بار بازی کردن به آن عادت می کنید. در آخر باید بگویم این بازی خوبی برای همه دوست داران اکشن سوم شخص و دوست داران این فیلم هست. در بازی تنوع محیط و لباس و سلاح و..... بسیار خوب است صداگذاری عالی گرافیک معمولی گیم پلی خوب همه اینها باعث می شوند که من این بازی را به همه دوستداران gta پیشنهاد کنم...
دانلود رایگان بازی Scarface: The World Is Yours به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

مدیریت بازدید : 615 شنبه 03 دی 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی کامپیوتری The Chronicles of Riddick Gold v1.01

نام بازی: The Chronicles of Riddick Gold v1.01
پلتفورم : PC Game
ژانر: Action, Stealth, 3d
تاریخ انتشار جهانی : April 16, 2010
تاریخ انتشار در آمریکا : April 7, 2009
تاریخ انتشار در اروپا : April 27, 2009
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single-player video game, multiplayer
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : ACB: MA 15+,BBFC: 15,ESRB: M,PEGI: 16,USK: 18
قابلیت آنلاین:دارد

قصد معرفی و ارائه ی بازی فوق العاده زیبا و قدیمی The Chronicles of Riddick Gold v1.01را داریم . ورژن جدید این بازی چندی پیش منتشر شد .بازی در آپریل سال 2009 میلادی توسط کمپانی Starbreeze Studios ساخته شد . بازی The Chronicles of Riddick Gold v1.01 از ژانر ترکیبی اکشن سه بعدی بهره می جوید . «shooter» and «fighting» ، ژانر بازی در این دو واژه خلاصه می گردد ! مبارزات رو در رو ، کشتن مخفیانه ، کشتن توسط قلاب مخصوص و کشتن به ضرب گلوله همه اکشن موجود در این بازی است .بازی The Chronicles of Riddick Gold v1.01 دارای یک گیم پلی پویا و هیجان انگیز است.  اگر یک بازی وجود داشته باشد که با تجربه کردن آن 90% دیگر عنوان های سبک اکشن اول شخص اصلا به چشمتان نیاید بدون شک آن بازی Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay است.اکشن های از هر نطر عالی و در عین حال جذاب و طبیعی، گرافیک فوق العاده و از همه مهم تر طراجی چهر و صدای "وین دیزل" بازیگر محبوب سینمای هالیوود کاری کرد تا این بازی در بین دیگر عناون ها همانند رنگ سبز فسفری در بین یک خط نوشته شده با رنگ سیاه باشد. مدت 5 سال از انتشار آن می گذرد و می توان گفت کمتر کسی وجود دارد که آن را تجربه کرده باشد و به یاشد نیاورد.با توجه به اینکه این بازی تحت لیسانس یک فیلم با اسم مشابه بود، شاید کسی انتظار نداشت نسخه دیگری از Chronicles of Riddick را ببیند اما شرکت Starbreeze اعلام کرد نسخه ای جدید را برای پلتفرم های PS3 ، X360 و رایانه های شخصی روانه بازار خواهد ساخت. Assault on Dark Athena از نظر سیستم کنترلی و جو کلی بازی کاملا مشابه با نسخه پیشین طراحی شده اما هنگامی که سراغ داستان و ماموریت ها می رویم شاهد تقاوت های کلی هستیم. در واقع نسخه جدید شخصیت بازی را در قالب ماجراجویی هایی جدید خواهد آزمود و روند داستانی جدیدی را پیش روی شما قرار می دهد که این موضوع در برابر وجه تشابه دو نسخه یعنی گرافیک و گیم پلی قرار می گیرد و موجب آن می شود تا Assault on Dark Athena را بیشتر یک بازسازی موفق بدانیم. شما در یک کشتی مزدوران که کاپیتانی بسیار بی رحم و آدمکش دارد گیر افتاده اید. این کشتی پر است از سربازانی کم هوش اما پر زور و قدرتمند که سلاح هایشان به دستشان پیوند داده شده پس شما نمی توانید با کشتن یکی از آن ها به صورت مخفیانه، از سلاحش استفاده کنید اما راههای جالب دیگری برای استفاده از جسد نگهبانان در بازی وجود دارد. هر یک از این اجساد این سربازان می تواند با قرار گرفتن در دست "ریدیک" بعنوان یک سپر انسانی و همچنین یک سلاح قدرتمند مورد استفاده قرار گیرد و در واقع شما خواهید توانست از دست او بعنوان سلاح استفاده کنید اما نه برای کل مدت بازی ؛ این کار فقط برای مدتی نه چندانی طولانی امکان پذیر است و پس از آن جسد بی استفاده خواهد شد.

مدیریت بازدید : 864 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)

نام بازی: Worms Reloaded 2010
پلتفورم : PC
ژانر:استراتژیک
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Team17

10 سال از انتشار اولین نسخه ی بازی Worms میگذرد ! یک بازی بی نظیر که با انتشار هر نسخه جدید سر و صدایی به پا میکند و طرفداران خود را به صف میکند تا نسخه ی جدید این بازی را خریداری کنند . بدون شک همه با Worms آشنا هستند و محبوبیت آن به قدری بالاست که اگر نگوییم تمام نسخه ها ، هر فردی حداقل یک نسخه از worms را بازی کرده است .
Worms نام یک بازی استراتژیک است که شخصیت های آن را چند کرم تشکیل میدهند . worms ها همه جا را به تسخیر خود درآورده اند . کامپیوتر ها ، موبایل ها و .... ! این موجودات بامزه در هر نسخه پیشرفته تر میشوند و این بار با کیفیت HD و رنگ آمیزی و وضوح فوق العاده بالا به خانه ها خواهند آمد و سبک جدیدی از بازی را به ما نشان خواهند داد . اسلحه های جدید با امکانات کاملا متفاوت با نسخه های پیشین ، 35 ماموریت جدید برای حالت تک نفره ، پشتیبانی از مانیتور های معمولی و عریض ، 47 نوع سلاح جدید ، دارا بودن قسمت آموزشی بازی و چندین بخش جدید دیگر از دیگر ویژگی های این بازیست ! سایت میهن دانلود افتخار ارائه ی نسخه ی رایگان و کامل این بازی را خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز دارا میباشد .

برای دریافت برنامه ، مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی ، به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین های وبگردی
  • عطاری کاشت مو
  • عطاری
  • دارو گیاهی
  • تاپ کرک
  • آموزش آنلاين
  • خريد اسباب بازي
  • ساعت رولکس زنانه
  • لوازم کمپينگ
  • پايه عکاسي مونوپاد
  • خريد شارژ مستقيم ايرانسل
  • فروش اينترنتي آرايشي و بهداشتي
  • اندرويد
  • هديه ولنتاين
  • سئو و بهينه سازي
  • دانلود آهنگ جديد
  • سئو و بهينه سازي
  • دانلود آهنگ جديد
  • سئو و بهينه سازي
  • دانلود آهنگ جديد
  • دامنه رنک دار
  • اس ام اس
  • باران گیم
  • گنجا دانلود
  • سایت تفریحی اصفهان پاتوق
  • 5star
  • سایت تفریحی سوسو
  • سایت تفریحی میهن
  • فست دانلود
  • کرمان دانلود
  • یه دنیا چیز
  • فانتزي بوك-كتابخانه ي الكترونيك(بيش از 200كتاب فانتزي وعلمي تخيلي)
  • رایان موب | نرم افزار ، بازی ، تم برای م
  • خرید مهره مار
  • دانلود مسابقه ی دنس محمد خردادیان
  • دانلود فیلم بدون سانسور گلشیفته
  • افزایش بازدید
  • ♥♥ارسال اس ام اس مجانی♥♥
  • فیلم آموزش زناشویی
  • دانلود بازی و نرم افزار
  • حسین جنت دوست
  • اخبار فناوری
  • بازی های بروز کامپیوتر
  • گالری عکس بازیگران
  • ๑۩۞۩๑ عکس های لو رفته و اس مس های خفن๑۩۞
  • میخ دانلود
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • ADS
    آمار سایت
  • کل مطالب : 437
  • کل نظرات : 154
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,761
  • بازدید ماه : 1,761
  • بازدید سال : 33,283
  • بازدید کلی : 540,102
  • کدهای اختصاصی
    وضعیت یاهو
    ADS