loading...
آران دانلود
تولبار اختصاصی آران دانلود





مهم: پس از نصب تولبار روی مرورگر,ممکن است در ابتدا تولبار به هم ریخته نمایش داده شود.این به معنی خراب بودن تولبار نیست!با مشاهده این حالت تنها کافیست چند ثانیه صبر کنید تا تولبار به صورت کامل بارگذاری شود و سپس مرورگر خود را ریستارت کنید.

برخی از امکانات تولبار

جست و جوی سریع و دقیق

منوی کاربردی شامل منو ها و آیتم های اصلی

دسترسی آسان به ایمیل [Gmail]
حجم بسیار پائین و نصب سریع
بدون اختلال در کار مرورگر
مشاهده فید خوان و دسترسی به خوراک

امکان جست و جوی پیشرفته در موتور جست و جو گر آمازون

بدون ایحاد اختلال و کاهش سرعت اینترنت

بدون نیاز به سرعت اینترنت بالا

دارای منوی تنظیمات آنلاین

جست و جوی سریع در موتور جست و جوگر گوگل

امنیت بسیار بالا و تضمین شده توسط الکسا و آمازون
نمای ساده و زیبا - متن همراه آیکون

به آران دانلود خوش امدید

 welcome to arandownload 

در صورت مواجه شدن با مشکل و یا سوالی (در امور این سایت) سریعاٌ آن را با مدیران مطرح کنید!

هیربد سانگ - دانلود آهنگ جدید


از این به بعد خودمان فایل ها را آپلود می کنیم! 







محل تبلیغات شما






افزایش بازدید
http://p30up.ir/up/lopqkjeztf257v5fe3t.jpg

amirali بازدید : 594 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

Angry Birds Shot یکی دیگر از سری بازیهای  میباشد. این بازی جذاب بر اساس فلش ساخته شده است که ما آن را برای کامپیوتر به صورت Portable (بدون نیاز به نصب) آماده کرده ایم. در این بازی برخلاف نسخه های پیشین میبایست پرندگان را با سلاحی که در دست دارید از بین ببرید و به آنها اجازه پیش روی ندهید. این بازی حجم کم و گرافیک بالایی دارد و میتواند شما را ساعتها سرگرم نگه دارد.

17890265975426780664.jpg (459×401)

 

مدیریت بازدید : 518 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Diamond Dan - بازی کمک به باستان شناس در کشف معابد و الماس های با ارزش

Diamond Dan یک بازی فانتزی با محیطی جذاب است و شخصیت اصلی آن باستان شناسی است که می خواهد به کشف معابد باستانی و گنجینه قدیمی بپردازد و در این میان باید مراقب تله های خطرناک و کشنده جاسازی شده در اطراف خود بوده و با استفاده از سرنخ هایی که به دست می آورد به مسیر خود ادامه دهد... شما به او کمک خواهید نمود تا از تله های مخفی و خطرناک عبور کند و پس از کشف معبد و رسیدن به انتهای آن به نقشه گنج دست پیدا کند. محیط بازی به شیوه ای جدید و با حرکت متفاوت دوربین طراحی شده است، موسیقی متن جذاب و وجود مکان های مختلف در بازی، باعث می شود تا از انجام این بازی لذت ببرید.

ویژگی های بازی Diamond Dan:
- بازی اعتیار آور و همراه با پیچ و تاب فراوان
- پیدا کردن مسیر رسیدن به گنج
- عبور از تله های مرگبار
- حضور در 4 مکان مختلف شامل اینکا، گوتیک، ایران و یک محل مخفی دیگر
- جمع آوری الماس های معابد و کسب امتیاز
- و ...

مدیریت بازدید : 452 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Seasons v2.4.1 Piglantis - بازی پرندگان خشمگین فصول
(91/3/29) تغییرات:

نسخه ی جدید (پیگلانتیس) بر روی سایت قرار گرفت!

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
در تازه‌ترین به‌روز رسانی که برای نسخه «پرندگان خشمگین: فصول» ارائه شده و البته بی‌ارتباط با فصل گرم تابستان نیز نیست، شاهد مراحل جدید البته این‌بار با گیم پلی و  فیزیک و شاید بهتر است بگوئیم تکنیک جدید هستیم.
در به‌ روزرسانی جدید پرندگان خشمگین قادر به حرکت در زیر آب نیز هستند و البته در همان زمان خوک‌ها نیز با افتادن در آب غرق می‌شوند.
فیزیک جدید بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد و خوب ما پیشنهاد می‌کنیم تا این بازی را دانلود کرده و لذت ببرید.

بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

مدیریت بازدید : 565 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

Zombies Ruined My Day داستان این بازی در مورد تبدیل شدن یک روز عادی به یک روز وحشتناک و پراز زامبی است ! با استفاده از انواع سلاح ها و دفاع از موقعیت خود ، می بایست در یک محیط خصومت آمیز تمام زامبی هایی را که قصد نزدیک شدن به شما را دارند از بین ببرید و جان خود را نجات بدهید . این بازی به گونه ای اعتیاد آور است و شخصیت های آن با رنگ بندی های گرم و خنده دار طراحی شده اند تا از این بازی خسته نشوید .

 

Zombies Ruined My Day بازي كم حجم كشتن زامبي ها Zombies Ruined My Day براي PC

مدیریت بازدید : 508 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

Entwined Strings of Deception یک بازی فکری و Hidden Object می باشد که محصول جدید Bigfishgames می باشد . داستان بازی در مورد قتل خانواده ادوارد در عمارت خانه اش است و حال شما می بایست به دنبال یافتن قاتل بازی باشید . شما در بازی در نقش کارآگاه Karla Robbins هستید که می بایست با پیدان کردن اشیای مخفی در مراحل مختلف ، به پرسش های قتل پاسخ دهید .

 

Entwined Strings بازي رشته های در هم پیچیده از فریب Entwined Strings of Deception

 

مدیریت بازدید : 650 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Tarzan - بازی تارزان

بازی Tarzan یک بازی ماجرایی پر هیجان و برگرفته از فیلم خاطره انگیز تارزان است که در آن بازیکن بعنوان تارزان جوان بازی را شروع کرده و به گشت و گذار در جنگل مرموز و کشف محیط اطراف خود می پردازد. اولین چیزی که با شروع بازی متوجه خواهید شد سرعت بازی و انیمیشن شگفت آور آن خواهد بود. تمامی کاراکترهای فیلم تارزان از جمله تارزان کوچک، تارزان بالغ، جین، ترک و Tantor در آن حضور دارند. تارزان می تواند به سرعت بدود، بپرد، از درخت ها بالا رود، شنا نماید، با یک نیزه به نبرد بپردازد، برروی یک پرنده سوار شود، برروی پشت فیل ها در میان جنگل سر و صدا کند، بر روی درختان بید بچرخد و بر روی درختان به گشت و گذار بپردازد. صداهای شگرف جنگل باعث می شوند تا جوی از ماجراجویی در هنگامی که در جنگل مشغول کشف چیز های جدید هستید، ایجاد نماید که البته این صداها از فیلم گرفته شده اند.

مدیریت بازدید : 609 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Seasons v2.3.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول
(90/12/19) تغییرات:

نسخه ی جدید (جشنواره شکوفه های گیلاس) بر روی سایت قرار گرفت!

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

داستان بازی در نوع خود بسیار جالب است، شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید که تخم ‌مرغ ‌های شما توسط چند خوک بدطینیت دزدیده شده و شما نیز با تمامی بستگان خود که شامل انواع پرنده می ‌شود، برای آزاد کردن تخم ‌مرغ‌ های خود و از بین بردن این حیوانات بدجنس به آنها حمله می‌کنید.
دشمنان این پرندگان که همان خوک ‌ها باشند، هر چه‌قدر که دارای تجهیزات جانبی بیشتری ـ همانند کلاه‌خود ـ باشند، شما باید دفعات بیشتری به آنها آسیب وارد کنید تا از بین بروند و معمولاً در آخر هر فصل شما باید خوکی با تاجی بر سر را از بین ببرید که بسیار مشکل خواهد بود.
برای این کار، شما باید با استفاده از منجنیق، پرندگان خود را به سوی ساختمان‌ های نامتعادل خوک‌ها پرتاب کنید تا بتوانید تخم ‌مرغ‌ های دزدیده شده خود را پس بگیرید.
هر چقدر که شما بتوانید با تعداد کمتری پرتاب، خوک‌ها را از بین ببرید، دارای امتیاز بالاتر و در نتیجه ستاره‌های بیشتری خواهید شد. البته در این میان نباید نقش تخم‌مرغ‌های طلایی را از یاد ببرید.
در بازی یک سری تخم‌مرغ طلایی هم مخفی شده است که شما با یافتن آنان دارای امتیاز بالاتر و اچیومنت‌های بیشتری خواهید بود.

مدیریت بازدید : 518 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

بازی Zombies Ruined My Day زامبی ها روزم را خراب کردند یک بازی سبک اکشن شوتر ترسناک تک نفره است که مثل بازی حمله زامبی ها به مزرعه جذاب و معتاد کننده است. بازی با یک اسلحه ساده شروع می شود و به ترتیب اسلحه های مخرب تر مثل یوزی و نارنجک دستی و خمپاره انداز و ... به شما داده می شود تا با هوش خود و ترکیب استفاده از سلاح ها زامبی های آدم خوار را از بین ببرید. بازی ابتدا کند پیش می رود اما از مرحله 3 به بعد کمی سخت می شود و زمان بندی شما برای شلیک و نحوه استفاده از اسلحه ها خیلی مهم می شود. شدیدا پیشنهاد می کنیم این بازی اکشن کامپیوتر ساده را دانلود کنید و به هیچ وجه بازی زامبی ها روزم را خراب کردند رو از دست ندید. بازی به 4 NET. نیاز دارد و همچنین به Microsoft XNA Framework که 2 فایل در فایل اصلی ضمیمه شده اند که شما آن را دانلود می کنید.

Zombies Ruined My Day PC Game - بازی اکشن زامبی ها روزم را خراب کردند

مدیریت بازدید : 596 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Ancients of Ooga v1.0r2 - بازی انسان های اولیه در تمدن اوگا

بازی Ancients of Ooga یک بازی هیجان انگیز و با درون مایه طنز است که در آن می توانید بخورید، آواز بخوانید و در راه خود به سمت سرزمین افسانه ای پیش بروید! در این بازی لحظه کسل کننده ای وجود ندارد با همه دوست باشید و در بازی به پیش بروید تا ۷ لوح قبایل افسانه ای اوگا را تصاحب کنید و قدرت باستانی آن ها را کشف کنید و از آن ها در برابر شورش یک ستمگر، کشته شدن افراد قبیله و به اسارت رفتن سران قبایل به دست آن ستمگر محافظت کنید. شما در طول مراحل بازی می توانید از هر قبیله یک قدرت افسانه ای بدست آورید و حتی سران قبیله را زنده کنید!

ویژگی های بازی Ancients of Ooga:
- ماجراجویی در هفت قبیله
- کشف قدرت های کهن هر قبیله
- زنده کردن سران قبایل
- بازی هیجان انگیز و پازل کلاسیک
- بیش از 50 مرحله
- و ...

مدیریت بازدید : 565 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

 

بازی مهیج و زیبای Costume Quest


بازی جدید و بسیار زیبای Costume Quest که توسط کمپانی Double Fine Productions آن را ساخته و THQ آن را برای PC به تازگی عرضه کرده است ، قرار نبود که این بازی بر روی PC منتشر شود و ابتدا شاهد انتشار نسخه از آن بر روی شبکه PSN بودیم اما سازندگان آن در یک اقدام عجیب این بازی را نیز برای کامپیوتر تولید کردند ، بازی دارای سبک کارتونی RPG است که می تواند برای کسانی که تا به حال این گونه بازی ها را تجربه نکردند باشد ، داستان بازی در مراسم هالویین شروع می شود که یک خواهر و برادر هستند که به جنگ و کشتن غول ها می روند که در میان راه یکی از آنها ربوده می شود و داستان بازی ادامه می یابد ، این خواهر و برادر هرکدام توانایی خاص و منحصر به فردی دارند که در حین بازی متوجه آنها خواهید شد. وطن دانلود این بازی جذاب کارتونی را برای دوستان عزیز بر روی سایت قرار داده است تا دانلود کرده و از آن لذت ببرید. امیدواریم که مورد پسند کاربران عزیز وطن دانلود قرار بگیرد. تصاویری از این بازی را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین های وبگردی
  • عطاری کاشت مو
  • عطاری
  • دارو گیاهی
  • تاپ کرک
  • آموزش آنلاين
  • خريد اسباب بازي
  • ساعت رولکس زنانه
  • لوازم کمپينگ
  • پايه عکاسي مونوپاد
  • خريد شارژ مستقيم ايرانسل
  • فروش اينترنتي آرايشي و بهداشتي
  • اندرويد
  • هديه ولنتاين
  • سئو و بهينه سازي
  • دانلود آهنگ جديد
  • سئو و بهينه سازي
  • دانلود آهنگ جديد
  • سئو و بهينه سازي
  • دانلود آهنگ جديد
  • دامنه رنک دار
  • اس ام اس
  • باران گیم
  • گنجا دانلود
  • سایت تفریحی اصفهان پاتوق
  • 5star
  • سایت تفریحی سوسو
  • سایت تفریحی میهن
  • فست دانلود
  • کرمان دانلود
  • یه دنیا چیز
  • فانتزي بوك-كتابخانه ي الكترونيك(بيش از 200كتاب فانتزي وعلمي تخيلي)
  • رایان موب | نرم افزار ، بازی ، تم برای م
  • خرید مهره مار
  • دانلود مسابقه ی دنس محمد خردادیان
  • دانلود فیلم بدون سانسور گلشیفته
  • افزایش بازدید
  • ♥♥ارسال اس ام اس مجانی♥♥
  • فیلم آموزش زناشویی
  • دانلود بازی و نرم افزار
  • حسین جنت دوست
  • اخبار فناوری
  • بازی های بروز کامپیوتر
  • گالری عکس بازیگران
  • ๑۩۞۩๑ عکس های لو رفته و اس مس های خفن๑۩۞
  • میخ دانلود
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • ADS
    آمار سایت
  • کل مطالب : 437
  • کل نظرات : 154
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,777
  • بازدید ماه : 1,777
  • بازدید سال : 33,299
  • بازدید کلی : 540,118
  • کدهای اختصاصی
    وضعیت یاهو
    ADS